Κυρίες, οι,
Μιας και το άρθρο του κ. Ζώη έγινε η αφορμή να μπω στην σελίδα σας και να την περιεργαστώ αρκετά , θα ήθελα έτσι να μου απαντήσετε με ελεύθερη καρδιά όμως σε ένα δύο μικρά ερωτήματα – απορίες μου !
Ξεκινώ από το πιο απλό, γιατί επιλέγετε από τα δεκάδες μηνύματα στις διάφορες σελίδες- forum που αναφέρονται στο κυνήγι τα πιο άνευ ουσίας - σημασίας και όχι αυτά που περιέχουν πολλές αλήθειες αλλά το βασικότερο έχουν τον παλμό και την αγωνία του Έλληνα νόμιμου κυνηγού. Ανάμεσα στους 300000 κυνηγούς υπάρχουν όλα τα επίπεδα μόρφωσης και χαρακτήρων ,το ίδιο συμβαίνει βέβαια και στις οικολογικές οργανώσεις και παντού σε όλες τις κοινωνικές ομάδες !!
Δεν θα διαφωνήσουμε σε αυτό που επισημαίνετε, είναι προφανές. Ουδέποτε όμως εμείς "σταχυολογήσαμε" μηνύματα συναδέλφων σας με στόχο το διασυρμό συλλήβδην των Ελλήνων κυνηγών.
Απλώς, στο απαντητικό μας - στην Δ’ ΚΟΣΕ - κείμενο, με τίτλο "Το Τετραποδολογείν και το ήθος κάποιων κυνηγών" ενθέσαμε μέρος των απαντήσεων / τοποθετήσεων συναδέλφων σας οι οποίοι είτε έγραψαν απευθείας σ΄ εμάς διαμαρτυρόμενοι για κείμενό μας στο τ. Μαίου των 4Τ (με τίτλο "Περί κυνηγόσκυλων tetrapodologein..."), είτε τοποθετήθηκαν στο φόρουμ του www.e-artemis.gr
στο οποίο μας προσκάλεσε για δημόσιο διάλογο ο υπεύθυνος διαχειριστής του. Και, ως γνωστόν, διάλογος μπορεί να διεξαχθεί μόνον με επιχειρήματα και όχι με ύβρεις. Επαναλαμβάνουμε, ότι όποιος δεν συμφωνεί μαζί σας δεν είναι κατ΄ ανάγκην ούτε οι-κωλο-κουνιστός ούτε πουλημένος.
Όσον αφορά δε, στο εν λόγω απαντητικό μας κείμενο - εάν παρατηρήσετε - θα διαπιστώσετε (τελικώς) την επίμονη άρνηση των συναδέλφων σας (αλλά και της Δ’ ΚΟΣΕ, ενός συλλογικού σας οργάνου) να μιλήσουν επί της ουσίας (καταδικάζοντας τη χρήση βίας και ηλεκτρικού ρεύματος για τον σωφρονισμό των τετραπόδων τους) και εντέχνως υπεκφεύγουν, σχολιάζοντας δυσμενώς το α’ μόνο μέρος της απάντησής μας στους υπευθύνους της Δ’ ΚΟΣΕ οι οποίοι "αποφάνθηκαν" ότι το Τετραποδολογείν "εκφέρει λόγο με τα πόδια" (!!!)...
Γιατί πάντα απειλείτε με τα δικαστήρια κλπ για κάτι που θεωρείτε ότι σας θίγει !!
Η Δικαιοσύνη, κύριε Πέππα, είναι το τελευταίο καταφύγιο του πολίτη που αδικείται. Θα αντιλαμβανόμασταν τη δυσφορία σας εάν χωρίς πρότερη ειδοποίηση αποφασίζαμε και προβαίναμε στο να εναγάγουμε τόσο στα ποινικά όσο και στα αστικά δικαστήρια τους συναδέλφους σας (συμπεριλαμβανομένου του υπευθύνου του www.e-artemis.gr) που αποδίδουν ελλείψει επιχειρηματολογίας και άνευ αποδεικτικών στοιχείων τη διαφωνία μας μαζί τους ή στην επιδότησή μας από ευρωπαϊκά κονδύλια ή στη μειωμένη ανδροπρέπειά μας, συκοφαντώντάς μας δια του (ηλεκτρονικού) Τύπου.
Αν εφάρμοζαν η εφαρμόσουν το ίδιο οι κυνηγετικές οργανώσεις και οι κυνηγοί με αυτά που γράφονται κατά καιρούς εναντίων τους και από εσάς στην σελίδας σας και από άλλους άδικα και χωρίς καμία τεκμηρίωση η απόδειξη υπαρκτή , μερικά δε είναι πολύ βαριά πράγματα και όντως επιφέρουν ποινές δικαστικές θα ήταν καλό !!
Απλά πάλι θα είχαμε το γαϊτανάκι του παράλογου η θα μετρούσαμε σκορ τύπου 7 καταδίκες εμείς 6 καταδίκες εσείς και πάει λέγοντας και η φύση στο χάος !
Γιατί αντί να θέλετε να απαγορεύσετε κάτι συνταγματικά νόμιμο και μαζί με τα ξερά να κάψετε και τα χλωρά δεν προσπαθείτε να βοηθήσετε τα χλωρά να γίνουν περισσότερα και τελικά να εξαλειφτούν τα ξερά και αυτό ισχύει και για εσάς (οικολογικές οργανώσεις) , αφού αν κάνουμε μία μικρή υπέρβαση θα δούμε ότι όλους μα όλους, μας ενδιαφέρει η βελτίωση της φύσεως και κατά επέκταση της άγριας ζωής , έστω και αν διαφέρουν οι λόγοι ?
Επικαλείσθε τη νομιμότητα του κυνηγιού παραπέμποντας στο Σύνταγμα της χώρας μας. Ωστόσο, αυτό έχει προκύψει κυρίως από τη συναινετική σύγκλιση των δύο μεγάλων κομμάτων του Ελληνικού Κοινοβουλίου με τα οποία συνδέεται και η κοινότητα των κυνηγών με σχέσεις "αγάπης - μίσους". Εσείς οι ίδιοι απειλείτε ότι εάν εκδοθεί νόμος εναντίον του "σπορ" σας θα τους μαυρίσετε εκλογικά. Πόσο αντικειμενική λοιπόν μπορεί να είναι μια νομοθεσία η οποία εμμέσως ή αμέσως εκμαιεύεται δια εκβιασμών?
Δεν παύουμε βεβαίως να το σεβόμαστε, να ομνύουμε σ΄ αυτό και να το θεωρούμε ιερό. Δεν θα πάψουμε όμως και να παρακολουθούμε και τις διαδικασίες - όσες είναι δυνατόν να πέφτουν στην αντίληψή μας - αποκρυστάλλωσής του. Κι αν εδώ μας αντιπαραβάλλετε ότι "και εμείς πιέζουμε προς πάσα κατεύθυνση" για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων της Φύσης ή των τετραπόδων, θα σας απαντήσουμε ότι εμείς παλεύουμε για δικαιώματα τρίτων χωρίς "ίδιον όφελος", ενώ εσείς, στον αντίποδα, υπερασπίζεστε το "μεράκι" σας το οποίο όμως ασκείτε "ψυχαγωγούμενοι" σε βάρος τρίτων...
Διαπιστώνουμε ωστόσο ότι καταφεύγετε επιλεκτικά σε νομικά κείμενα και αποφεύγετε να ανατρέξετε στο σύνολο του νομικού μας πολιτισμού που προστατεύει τα τετράποδα. Σας επιτρέπεται να κυνηγάτε λοιπόν βάσει του Νόμου, κύριε Πέππα, αλλά δεν σας επιτρέπεται να κακοποιείτε τα ζώα σας βάσει, επίσης, του Νόμου! Οι Ν. 1197/81 και 3170/03 π.χ. από πόσους συγκυνηγούς σας - πιστεύετε - ότι εφαρμόζoνται?
Παράδειγμα η λίμνη Κορώνεια μία λίμνη αποστειρωμένη , προστατευμένη , επιδοτούμενη από όλες σχεδόν τις συνθήκες και όμως καταστράφηκε με απώλειες δεκάδες χιλιάδες πουλιών και το σπουδαιότερο εκεί δεν υπάρχουν θηρεύσιμα η μη , σπάνια η όχι όλα είχαν δυστυχώς την ίδια τύχη και μιλάμε για αριθμούς θυμάτων τεράστιους πραγματική οικολογική καταστροφή και εδώ οι κακοί κυνηγοί μόνο προσφορά βοήθειας είχαν από την αρχή και ακόμη τώρα που σας γράφω αν και το δράμα συνεχίζεται χωρίς κανείς να κάνει τίποτε για τα πραγματικά αίτια αυτής της μεγάλης καταστροφής και επιτρέψτε μου να σας πω ότι αφού έχω γυρίσει την Ελλάδα σχεδόν σε κάθε γωνιά της δεκάδες φορές πάνω κάτω με οποιεσδήποτε συνθήκες και όλες τις εποχές του χρόνου και έχω περάσει χιλιάδες ώρες μέσα στην αγκαλιά της άγριας φύσης παρατηρώντας την γύρω ζωή όχι μόνο κυνηγώντας, μπορώ να σας πω με βεβαιότητα αυτό είναι η αρχή, συντόμως θα ακολουθήσουν και άλλες περιπτώσεις καταστροφής αποστειρωμένων περιοχών εν αντιθέσει με περιοχές που δεν είναι αποστειρωμένες και επιτρέπετε το νόμιμο κυνήγι , όσο και αυτό να σας φαίνεται παράξενο !
Δεν το καταλαβαίνετε ότι αν η κάθε ομάδα προσπαθεί να απαγορεύσει κάτι νόμιμο που δεν τις αρέσει η δεν καταλαβαίνει από μία άλλη κοινωνική ομάδα στο τέλος θα μπούμε σε ένα απίστευτο γαϊτανάκι του παραλόγου με χαμένους όλους και περισσότερο από όλους την ίδια την Φύση που τουλάχιστον όλοι λέμε ότι γι’ αυτή αγωνιζόμαστε !
Νομίζω ότι από αυτά που διάβασα στην σελίδα σας έχετε όλες τις ικανότητες να μπορέσετε να κατανοήσετε αυτές τις μικρές μου απλές απορίες και ειλικρινά αν ζούσατε από κοντά την άγρια φύση , όχι σαν επισκέπτες του Σ/Κ αλλά μέσα στην αγκαλιά της στα μονοπάτια της ροής της καθημερινότητας της με όλα τα άλλα πλάσματα της ανά βιότοπο και ίσως αν θέλατε μαζί το νόμιμο κυνήγι τότε επαναλαμβάνω ίσως κατανοούσατε περισσότερο από κοντά κάποια πράγματα !
Θα το πω πολύ απλά, τον απλό και νόμιμο κυνηγό τον ενδιαφέρει να υπάρχει θήραμα , για να υπάρχει θήραμα πρέπει να υπάρχει και ο κατάλληλος βιότοπος και γενικά ευμάρεια της Φύσης , αν λοιπόν ξέρει ότι η γνώμη του και η εμπειρία του θα ακουστεί και ότι θα συμμετάσχει στις όποιες αποφάσεις, αρνητικές η θετικές , τότε νομίζω θα γίνει από μόνος του ο καλύτερος προστάτης της Φύσης , θα δεχτεί όποιες και να είναι αυτές αφού θα είναι επιστημονικά αποδεδειγμένες και τεκμηριωμένες και μάλιστα θα είναι ο πρώτος που θα τις εφαρμόσει και θα τις προστατέψει .
Ένα μικρό παράδειγμα , είναι δύσκολο ως απίθανο να ρίξει κάποιος λύματα σε βιότοπο που να ελέγχεται από κυνηγούς και τις οργανώσεις τους η να κάνει μπαζώματα , καταστροφές κλπ θα γίνει αντιληπτός άμεσα !!
Για να μην σας κουράσουμε, εμείς τώρα, είμαστε απολύτως αντίθετοι στο κυνήγι.Το οποιοδήποτε πλαίσιο (που θα έβαζε όρους και προϋποθέσεις για τη διεξαγωγή του) μας αφήνει αδιάφορους. Σας παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά όσα κείμενα φέρουν την υπογραφή μας καθώς επίσης και όσα κείμενα (άλλων συντακτών) φιλοξενούμε στη σχετική θεματική μας ενότητα τα οποία απηχούν τη φιλοσοφία και τα επιχειρήματά μας. Ιδιαιτέρως δε, παρακαλούμε να σταθείτε στον "Κυνηγετικό" του Μάριου Πλωρίτη.
Χωρίς διάθεση διαλόγου αντιπαλότητας και ελπίζω να μην σας κούρασα
Διαφωνούμε "κάθετα", αλλά ομολογούμε πως πολύ θα επιθυμούσαμε αυτή η διαφορετικότητα αντιλήψεών μας με τους κυνηγούς να παραμείνει σ΄ ένα υψηλό επίπεδο αξιοπρεπείας, όπως σήμερα μαζί σας.
Γ Πέππας
Προσωπικά είμαι στην διάθεση σας και να ανταλλάξουμε συνδέσεις – Link , είπαμε τα καλύτερα για όλους και ιδίως για τους επόμενους που θα ακολουθήσουν έρχονται μέσα από μικρές υπερβάσεις της μικρής μας ύπαρξης !.
YΣ
Η επαφή έγινε τυχαία και επισκεπτόμενος την σελίδα του
www.tetrapodologein.gr
μου ήρθε η ιδέα να βάλω κάποια ερωτήματα πολύ απλά που πιστεύω είναι στο μυαλό κάθε κυνηγού πήρα δέ κάποιες απαντήσεις – τοποθετήσεις που νομίζω έχουν ενδιαφέρον να διαβάσετε !