Welcome in Greece Welcome in Greece

 

ΑρχικήInitial ΠίσωBack


Η Υδρογονοκίνηση ......


Τι είναι ;

Η Υδρογονοκίνηση είναι μια σχετικά πρόσφατη τεχνολογία υβριδικής κίνησης, η οποία συντελεί στην μείωση κατανάλωσης καυσίμου, με καθαρότερα παράγωγα για το περιβάλλον.

Πώς λειτουργεί ;

Μέσω ενός σχετικά απλού στη λειτουργία συστήματος, το οποίο τροφοδοτείται με απλό αποσταγμένο νερό, επιτυγχάνεται η παραγωγή καθαρού υδρογόνου. Το νερό διασπάται στα αέρια συστατικά μέρη του, το υδρογόνο (H2) και οξυγόνο (O). Το παραγόμενο Υδρογόνο κατευθύνεται προς το θάλαμο καύσης, όπου αναμιγνύεται με το καύσιμο του αυτοκινήτου. Καθώς το Υδρογόνο έχει μεγάλη θερμική αξία, αναμιγνυόμενο με το καύσιμο του κινητήρα επιτρέπει την ευκολότερη και γρηγορότερη ανάφλεξη του μίγματος.

Ποια είναι τα οφέλη;

καθαρότερη καύση και επομένως και μείωση της κατανάλωσης, καθώς όλα τα παραπάνω δεδομένα καταγράφονται από τους αισθητήρες του αυτοκινήτου, τα οποία μέσω της κεντρικής μονάδας ελέγχου του αυτοκινήτου (ECU), παραμετροποιούν ανάλογα τις εντολές, ώστε να μπορεί ο κινητήρας να λειτουργεί πιο ξεκούραστα και πιο αποδοτικά
μεγαλύτερη ιπποδύναμη και καλύτερη ανάφλεξη του βασικού καυσίμου μέσω της μείωσης της κατανάλωσης καυσίμου και αύξησης του επιπέδου των οκτανίων
το αυτοκίνητο, έτσι, διανύει περισσότερα χιλιόμετρα ανά λίτρο, μειώνοντας παράλληλα την ποσότητα των ρύπων που απελευθερώνονται στην εξάτμιση
βοηθά στην απομάκρυνση των υπολειμμάτων του άνθρακα από το εσωτερικό της μηχανής και την αποτροπή της δημιουργίας νέων. Εξίσου σημαντικό είναι πως τα υπολείμματα της καύσης του Υδρογόνου είναι καθαρό νερό
υπάρχει δυνατότητα χρήσης του Υδρογόνου σε κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, ακόμα και υγραερίου, χωρίς καμία απολύτως παρενέργεια για την αξιοπιστία του κινητήρα
οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου φτάνει σε πολύ υψηλά επίπεδα, καθώς κυμαίνεται από 25-40%
είναι 100% αξιόπιστο και ασφαλές για το αυτοκίνητο
δεν είναι ευάλωτο στην οξείδωση καθώς το βασικό καύσιμο παράγει τόση ενέργεια κατά την καύση του με αποτέλεσμα το ΗΗΟ να εξατμίζεται κατά την μετατροπή του σε νερό και να αποβάλεται από την εξάτμιση
το αυτοκίνητο λειτουργεί πολύ πιο αποδοτικά και πιο οικολογικά καθώς αυξάνει την ροπή και την ιπποδύναμη και μειώνει τους βλαβερούς υδρογονάνθρακες που απελευθερώνονται μέσω της εξάτμισης
είναι μια απλή τεχνολογία, της οποίας η εγκατάσταση μπορεί να γίνει σε κάθε αυτοκίνητο ενώ δεν απαιτεί εκτεταμένες μετατροπές όπως τα περισσότερα συστήματα εναλλακτικού καυσίμου

Κίνηση με νερό
Εξοικονόμηση καυσίμου εως και 40% φιλικό προς το περιβάλλον χαρίζει μακροζωία στον κινητήρα.

    Τεχνική περιγραφή /πληροφορίες σύνδεσης
    - Γεννήτρια Ξύρού τύπου/Dry cell
    - διάσταση 110Χ110Χ150χιλ.
    - αριθ. στοιχεία 17
    - τάση λειτουργίας 12/24V επιφάνεια Γεννήτριας παραγωγής 1050 cm2
    - παραγωγή ΗΗΟ 2.0 λίτρα ανά λεπτό μέγιστη απόδοση λειτουργίας 12-15 A

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ

    - Γεννήτρια παραγωγής 17 στοιχεία
    - Δοχείο με ερμητικά σφραγιζώμενο καπάκι 1 λίτρο
    - Pele 30Α-12V DC ανοιχτή επαφή
    - Καλώδιο 6χιλ. κόκκινο/μαύρο εύκαμπτο
    - Ασφαλειοθήκη/Ασφάλεια 30Α
    - βαλβίδα αντεπιστροφής
    - συνδετήρες καλωδίων
    - ελαστικός σωλήνας υπό πίεσης ΗΗΟ
    - ελαστικός σωλήνας Ηλεκρολήτη
    Set up - Τοποθέτηση
    Η τοποθέτηση είναι απλή σε όλα σχεδόν τα οχήματα και γίνετε μέσα σε λίγες ώρες.

    Τα καυσαέρια του αυτοκινήτου αποτελούνται κατά μεγάλο μέρος από παράγωγα ατελής καύσης υδρογονανθράκων και από παράγωγα τέλειας καύσης υδρογονανθράκων (όπου υδρογονάνθρακες βενζίνη, πετρέλαιο κτλ.). Συμπέρασμα λοιπόν κανένας κινητήρας δεν έχει την δυνατότητα να κάνει τέλεια καύση με τα συμβατικά καύσιμα.

    Το υδρογόνο έχοντας μεγαλύτερη θερμική αξία λειτουργεί σαν καταλύτης και επιταχύνει την διαδικασία καύσης με αποτέλεσμα να καίγεται μεγαλύτερο ποσοστό υδρογονανθράκων. Με αυτό τον τρόπο μηδενίζεις σχεδόν τα υπάρχοντα καυσαέρια του οχήματος.

    Ο πλήρης διαχωρισμός των αερίων μας εξασφαλίζει ότι δεν θα χρειαστεί να κάνουμε καμιά ρύθμιση σε επιμέρους λειτουργίες του κινητήρα. Οι συσκευές ΗΗΟ που παράγουν υδρογόνο και άρχισαν να κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά δεν διαχωρίζουν τα αέρια με αποτέλεσμα να οδηγούμε στον θάλαμο καύσης και οξυγόνο αυξάνοντας την συγκέντρωση του κάτι που αναγνωρίζει ο αισθητήρας λ μεταφέροντας την πληροφορία στον υπολογιστή του οχήματος. Ο υπολογιστής δέχεται αυτήν την πληροφορία και βάση της χαρτογράφησης του, μπορεί να αυξήσει μέχρι και 30% το ψεκασμό του καυσίμου. Σε μια τέτοια περίπτωση έχουμε αντιστροφή του αποτελέσματος, έχουμε αύξηση της κατανάλωσης.

    Το υδρογόνο έχει μεγαλύτερη θερμική αξία, συμμετέχει στην καύση και αναφλέγεται ταχύτερα σε σχέση με την βενζίνη και επιταχύνει την ανάφλεξη της (καταλύτης).

    Αυξάνοντας την ταχύτητα καύσης ο κινητήρας θα αξιοποιήσει το μεγαλύτερο μέρος του μίγματος καυσίμου (βενζίνας, υδρογόνου) πριν ανοίξουν οι βαλβίδες εξαγωγής. Αυτό σημαίνει ότι θα καεί μεγαλύτερο ποσοστό άνθρακα, με συνέπεια να μειώνονται κάθετα τα οξείδια του άνθρακα (90%) τα δε περίσσια μόρια υδρογόνου και οξυγόνου θα ενωθούν σε νερό που λόγω της θέρμανσης του καταλύτη θα ατμοποιηθεί οδηγούμενο στη απόληξη της εξάτμισης. Μπορείς επίσης να προχωρήσεις και σε δυναμομετρήσεις. Κάρτα καυσαερίων μπορείς να την έχεις άμεσα. Απλά κάθε ώρα λειτουργίας του κινητήρα θα βελτιώνει ακόμα περισσότερο τα επίπεδα των ρύπων μέχρι να απομακρυνθούν τελείως οι παλιότερες επικαθίσεις. Επίσης πολλές από τις επικαθίσεις θα παρασυρθούν από το λάδι του κινητήρα. Συστήνεται μετά το δεύτερο γέμισμα αλλαγή λαδιών και φίλτρου άμεσα.

    ΠΗΓΗ: http://www.atlas-springs.gr

ΕΠΑΝΩ

© Giorgio Peppas